Viktblogga!

Halloj allesammans! Har ikväll bestämt mej för att börja viktblogga, idag börjar alltså min femtielfte kamp mot alla kilon.

Har satt upp ett tydligt slutmål men även ett delmål. Slutmålet är 80 kilo, jag kan tänka mj att många tänker. Oj men de va ju många kilo de me men inte för någon som faktiskt hat tangerat sitt viktrekord på 120 kilo. Så 80 är mitt slutmål. Mitt delmål är 87 den magiska inskrivningsvikten under den tid jag väntade Isabell. 

Nu måste jag bara ta modet till mig att skriva vad jag väger i nuläget. Ikväll visade vågen hela 94,1 kg men de brukar ju vara ett par kg mindre på morgonen så hädanefter tänker jag väga mig två morgnar i veckan för att hålla kolla på kilona.

Ni som känner att ni vill peppa mig lite te viktnedgång får gärna lämna ett litet avtryck=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är på!!



2009-10-11 @ 06:53:19
URL: http://maria-madeleine.blogspot.com
Postat av: Jeanette & Stefan

Lycka till med viktminskningen! Här är två som kämpar vid din sida. Synd att mat ska vara så gott!



Kram!

2009-10-11 @ 13:45:53
Postat av: becka

jag stöttar dej, jag ska köra en utrensing snart med!!

2009-10-12 @ 13:48:51
URL: http://beckaela.blogg.se/
Postat av: Jossa

Du vet att jag stöttar dej =) Du ställde upp för mej, och jag för dej..=) kram

2009-10-16 @ 23:55:11
Postat av: Sofia

Lycka till =) Skulle oxå vilja få den diciplinen och bestämma mig på allvar! Ska bli kul att följa din väg iaf och kanske att man får igång det själv då oxå :)

2009-10-22 @ 16:24:20
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0