Härliga måndag!=)

Idag är de då måndag igen. även denna vecka har jag jobb. Känns helt suveränt att få jobba!

Än är de inte vägning , tänkte köra vägning ons lr torsdag och eventuellt en dag till, Vi får se vad som passar bäst. idga har jag vart i Lkpg en sväng, ätiti lunch med Emelie å gått lite inne på ikea, roligt att träffa emelie=)

På fredag kommer syster yster och Danne, ska bli roligt. Måste komma på nåt gott att bjuda på till middag.
Sen på lördag åker lillan ut till mormor å morfar, första natten hon sover bporta själv å första natten jag sover utan henne sen hon föddes. Men de ska nog gå bra=9

Nu ska jag röra mig mot sängen å vänta på att Daniel kommer hem=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, grannen här!! Kolla dej inte blind på vågen. Ta midjemåttet å jämför. På mej har fem kg gjort tio centimeter.

2009-10-19 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0