Husköp!!

japp nu har vi då blivit husägare å den 15 juni bär de av med flyttlasset till Boxholm. De känns bra å slippa denn j***a hyresvärd som vi har nu. Sååååå skönt!

Vad händer mer då, jo nu i helgen ska jag å lillan vara hundvakt hos mor å far, de ska ju iväg på kryssning me mina systrar å lite vänner te dom. Emelie ska följa med mig ut dit i helgen för min babe ska spela poker å hade inte tid att följa me=). Ska bli roligt å umgås lite igen, var ju länge sen vi träffades nu.

Nja nu har jag inte tid att skriva mer för nu ska vi ut å gå en sväng.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till huset. Hoppas ni kommer trivas. Krama lillan från oss. Kramar Carro o Leo

2009-03-25 @ 08:23:18
Postat av: beckissss

grattis ännu en gång till husköpet! vilken inflyttningsfest det ska bli:P hehe

ja och vi som inte kommer ses ens denna helg, det suger

men väldigt snällt att du e hundvakt=) dufår hälsa emelie från mej puss puss

2009-03-25 @ 12:54:43
Postat av: Sofia

GUd va kul med husköp , grattis !! . skulle me vilja bo i hus men d får bli senare =) Är det stort? stor tomt? kram

2009-03-26 @ 09:41:38
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0