Dags kanske??

Att uppdatera bloggen, en del har väl kanske hänt sedan sist. Vi har bytt bil å faktiskt fått den andra såld=) I helgen var iväg till Tyskland, de gick jättebra med lillan, vi åkte dit på natten så de skulle vara så smidigt som möjligt eftersom lillan sov hela vägen dit utom när vi åkte färja, men de var trevligt  förutom att de va så tråkigt väder! Såg knappt någonting, men resan resulterade iaf i att barskåpet är fyllt till bredden igen=)

Isabell lär sig något nytt varje dag nu tror jag, nu har hon börjat krypa på riktigt, innan dess så var de å åla sig som gällde, å ände sedan vi var ute å hälsade på mamma å pappa så har on börjat ställa sig upp mot allting! Hon är helt underbar.

Nu ska jag sätta ihop mitt display system å sätta in papper där, tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: beckaaa

lite mer uppdatering vill jag nog ha av dej:P

2009-03-23 @ 12:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0