Tvätt!!!!!!

Idag har jag stora tvättare dagen, har än så länge kört 4 maskiner tvätt så nu är de tvätt överallt men de är väl bäst för annars blir jag nog aldrig kvitt mitt berg av tvätt. har även dammsugit hela undervåningen men de syns inte längre, usch för hundhår. Jag tror nog att ingen hund har någonsin fällt så mästerligt som min hund gör, hår prescis överallt. men nu ska ju barngrinden dit på övervångingen så nu kommer han inte få vara däruppe längre så då borde de ju iaf inte bli så hårigt däruppe.  Önskar han kunde sluta fälla!

Igår var jag iväg å köpte bilbarnstol till lillan, hon har ju snart blitt så stor så hon inte får plats i den lilla längre, lr de dröjer väl säkert flera månader innan hon väger 13 kg men jag kände att de var dags att byta till en annan. Så jag köpte en Izi kid, sägs ju att den är säkrast på marknaden, den var dyr men jag hittade en på blocket som jag fick relativt billigt iaf. Så jag är nöjd, men de känns så skumt att hon sitter så högt i stolen nu. hahaha, men de vänjer man sig nog snart vid.

Funderar på om jag ska ta å lägga undan Isabells kläder som är för små, men om jag går upp nu å vaknar hon säkert. men jag tror de är bäst att gå upp å börja måste ju hänga 4 maskinen med tvätt oxå. kanske bloggar vidare senare annars får de bli en annan dag.

Träning imorgon, guuuu va skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0