Sjuk...

Idag är jag sjuk,  kände redan igår kväll att jag började bli lite snorig, men hade inte väntat mig att jag skulle bli såhär hängig. Är täppt i näsan, febrig å hostig. Skit, känns så jäkla träligt. Hoppas innerligt att jag blir bättre till helgen för då ska jag ju ut till mor å far, å på torsdag är de ju träning, hoppas jag hinner friskna till för jag vill inte missa träningen, de är jätteskoj men sketajobbigt. Hahaha.  nae nu orkar jag inte skriva mer, ska nog går å lägga mig en stund hos lillan i soffan å vänta på Daniel=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det vore mkt trevligt att ses vi får boka in en dag =) Läste att du är sjuk! inget vidare ! vi har äntligen bliit friska från våran influensaliknande. Ha d bra o krya på dig! /sofia

2009-02-16 @ 17:03:01
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du är dålig på att uppdatera nu tycker jag!! =) haha

2009-03-06 @ 15:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0