Grattis!!

Vill bara börja med att säga grattis till min älskade pappa som fyller år idag. De är hans 51 födelsedag och jag hoppas han har haft en bra dag trots att han stått ute å jobbat i blåsten=)

Idag har jag inte gjort så mycke, är förkyld så jag har noll ork för tillfället, lr förkyld vet jag inte om jag är så mycke mest att jag är helt slut i kroppen å känner mig verkligen orkeslös. Hoppas de blir bättre, vill ju träna på torsdag å då har jag ju sim med lilla tjejen också.

Igår var jag nere i Boxholm, fick med Anki ut på en promenad å de va trevligt. Tycker de är skönt att inte behöva gå själv. , För nu ska här brännas så mycke fett som möjligt, går de riktigt bra kan ju år 2009 bli de första året typ någonsin som jag har modet att visa mig i bikini, skulle vara kul! Har nyss vart ute å gått i en halvtimma med Patronen å lillan. Blir att gå en sväng till ikväll när Daniel har kommit hem, de är skönt med frisk luft, man känner sig både piggare å gladare.

Nu kommer snart Daniel hem så de är bäst att jag börjar lite smått med maten, idag ska de bli pastasallad å de är gottit!!!

Isabell en dag gammal å nedre bilden är tagen i år, då hon är ca 6 månader gammal=) Sötnosen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0